راهنمای خرید بهترین اسپیکر رومیزی تا ۱ میلیون تومان (فروردین ۱۴۰۱)

راهنمای خرید بهترین اسپیکر رومیزی تا ۱ میلیون تومان (فروردین ۱۴۰۱)

برای خرید بهترین اسپیکر رومیزی با بودجه زیر یک میلیون تومان، باید به سراغ کدام‌ برندها برویم؟ در این راهنمای خرید، ۱۰ اسپیکر رومیزی باکیفیت، خوش‌ساخت و مطمئن را به شما معرفی کرده‌ایم.

پخش موسیقی، تماشای فیلم و سریال و انجام بازی‌های ویدیویی، همه و همه با اسپیکرهایی خوش‌صدا و باکیفیت قطعا طعم متفاوتی پیدا می‌کنند. اسپیکرهای رومیزی که عموما برای میز کامپیوتر، سیستم‌های گیمینگ، کاری یا دانشجویی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از دسته‌بندی‌های اصلی اسپیکرها محسوب می‌شوند که در بازه‌های قیمتی متفاوتی هم در بازار موجود هستند.

شاید شما جزو کسانی باشید که نمی‌خواهید خیلی خرج اسپیکر رومیزی کنید، اما دوست دارید با بودجه زیر یک میلیون تومان، بهترین گزینه‌های ممکن را بررسی و سپس خریداری کنید. ما به شما قول می‌دیم که موارد زیر، در بازه قیمتی خود حتی ارزشی بیشتر دارند و از کیفیت فوق‌العاده مطلوب و رضایت‌بخشی برخوردار هستند.

وزن ۵۰۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی
سایر مشخصات

کریتیو یکی از برندهای خوب و معتبر بازار به خصوص در ساخت اسپیکر و لوازم صوتی است. اسپیکر مدل SBS A60 کریتیو را می‌توان یکی از محبوب‌ترین اسپیکرهای ارزان‌قیمت بازار دانست که سال‌هاست در بازار به فروش می‌رسد و مخاطبین بسیاری دارد.

برای اتصال اسپیکر SBS A60 به کامپیوتر تنها کافی است که از جک ۳.۵ ارائه شده بهره برد. این جک باعث شده که کاربر به راحتی بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن اسپیکر را به کامپیوتر خود متصل کند. علاوه‌براین به کمک جک ۳.۵ میلی‌متری می‌توان اسپیکر SBS A60 را به راحتی به تلفن‌همراه، تبلت یا پخش کننده‌ی موسیقی دارای درگاه ۳.۵ میلی‌متری متصل کرد.

اسپیکر SBS A60 شرکت کریتیو در دل خود از دو بلندگوی قدرتمند هر کدام توان خروجی ۲ واتی دارند، بهره می‌برد. در مجموع این اسپیکر می‌تواند توان خروجی ۴ وات را ارائه کند که مقدار مناسبی است و به خوبی می‌تواند از پس نیازهای معمولی کاربران برآید.

اسپیکر SBS A60 محصولی کاربردی با کیفیت ساخت و قیمت مناسب است که می‌تواند به خوبی از پس نیازهای خانگی و اداری کاربران برآید. این محصول یک اسپیکر استاندارد باسیم است که برای استفاده در کامپیوتر طراحی شده است ولی به یاری وجود جک ۳.۵ میلی‌متری می‌توان تلفن‌همراه را هم به آن متصل کرد. اگر قصد تهیه‌ی یک اسپیکر خوش قیمت را دارید، SBS A60 می‌تواند یک گزینه‌ی بسیار خوب و انتخابی هوشمندانه باشد.

1 thoughts on “راهنمای خرید بهترین اسپیکر رومیزی تا ۱ میلیون تومان (فروردین ۱۴۰۱)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *