راهنمای خرید بهترین هاب USB-C (فروردین ۱۴۰۱)

راهنمای خرید بهترین هاب USB-C (فروردین ۱۴۰۱)

اگر لپ‌تاپ، تبلت، گوشی هوشمند یا حتی پی‌سی دارید و قصد افزایش تعداد پورت‌های دستگاه‌تان از طریق درگاه USB-C دارید، ما در این راهنمای خرید بهترین هاب‌ USB-C از ارزان‌ترین تا حرفه‌ای‌ترین مدل‌های موجود در بازار را معرفی کرده‌ایم.

این روزها آنقدر گجت‌های کمکی برای افزایش کارایی دستگاه‌های مختلف مانند تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، پی‌سی‌ها و حتی گوشی‌های هوشمند زیاد شده که عملا هیچ‌وقت دست‌تان در پوست گردو باقی نمی‌ماند. یکی از بهترین گجت‌های کمکی، هاب‌های گسترش‌دهنده پورت‌ هستند.

امروزه با گسترش دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از پورت پرسرعت USB-C، کاربرد هاب‌ها هم وارد سطح جدیدی شده و صرفا کارشان به افزایش تعداد ورودی USB محدود نیست، بلکه در بسیاری از مدل‌های استاندارد، شاهد پورت‌هایی مانند HDMI، کارت‌خوان و حتی LAN هم هستیم.

در راهنمای خریدی که برای شما تدارک دیدیم، سعی کردیم تا از ارزان‌ترین مدل استاندارد هاب USB-C تا حرفه‌ای‌ترین مدلی که می‌توانید آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهید، تحت پوشش قرار دادیم و برای شما تشریح کرده‌ایم.

نکته: اگر قصد تهیه هر یک از هاب‌های USB-C لیست زیر یا هر مدل دیگری برای گوشی هوشمند خود دارید، توجه داشته باشید که پشتیبانی پورت‌هایی مانند HDMI، LAN و سایر پورت‌ها به غیر از درگاه‌های USB، معطوف به برخی گوشی‌های هوشمند رده بالا و پرچم‌دار است. ما سعی کردیم در این راهنمای خرید، نام پلتفرم‌ها و دستگاه‌های قابل استفاده برای هر یک از این هاب‌ها را لحاظ کنیم، با این حال پیش از خرید این هاب‌ها، با مراجعه به وب‌سایت رسمی هر یک از محصولات (که با تایپ مدل و نام برند در گوگل قابل مشاهده است) از پشتیبانی گوشی هوشمندتان نسبت به گجت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *