۱۰ روش برتر برای کم کردن مصرف باتری گوشی اندرویدی

۱۰ روش برتر برای کم کردن مصرف باتری گوشی اندرویدی

هر ساله شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های اندرویدی به کاربران اعلام می‌کنند که گوشی‌های جدید از لحاظ مصرف انرژی و شارژدهی نسبت به قبل بهینه‌تر شده‌اند. با این حال اما شما به سختی یک گوشی اندرویدی را پیدا خواهید کرد که از نظر شارژدهی بیشتر از یک روز دوام بیاورد. اگر شما هم حس کردید که گوشی اندرویدی شما به صورت غیرعادی شارژ مصرف می‌کند یا در بازه‌ی زمانی کوتاهی شارژ آن تمام می‌شود، خواندن تا انتهای این مقاله را از دست ندهید. به این دلیل که در این مطلب قصد داریم تا ۱۰ روش کاربردی و موثر را در افزایش شارژدهی باتری گوشی‌های اندرویدی را به شما معرفی کنیم تا شما با پیاده‌سازی این روش‌ها بتوانید باتری گوشی خود را بهینه‌سازی کرده و شارژدهی بیشتری از آن ببینید.

  •  ترکیبی مخفی از کلیدهای کیبورد که هنگام هنگ کردن رایانه به دادتان می‌رسد

زود تمام شدن باتری گوشی‌ها؛ یک مشکل شایع

متاسفانه باتری‌های لیتیوم یونی بنا به دلایل مختلفی ممکن است با افت کیفیت شارژدهی مواجه شوند، اما همیشه افت کیفیت و ظرفیت باتری گوشی منجر به خالی شدن زود به زود شارژ آن نمی‌شود و در برخی شرایط تنظیماتی که کاربر روی گوشی خود اعمال کرده منجر به بروز این مشکل خواهد شد. از این رو تنظیمات خاصی که روی گوشی انجام شده، می‌توانند روی سرعت خالی شدن شارژ باتری دیوایس شما تاثیرگذار باشند. بنابراین نیاز است تا یک سری تنظیمات خاص را در گوشی اندرویدی خود بهینه‌سازی کنید تا گوشی شارژدهی بیشتری به شما بدهد. در ادامه به بررسی ده روش و تنظیم موثر برای افزایش شارژدهی گوشی‌های اندرویدی خواهیم پرداخت.

نمایشگر گوشی هوشمند شما نسبت به سایر اجزای آن انرژی بیشتری مصرف می‌کند و این امری بدیهی است. بنابراین شما باید تنظیمات مربوط به افزایش شارژدهی را از نمایشگر شروع کنید. شما می‌توانید نور صفحه را با توجه به شرایط محیطی که در آن قرار دهید به صورت دستی تغییر دهید یا از قابلیت adaptive brightness بهره ببرید که به صورت خودکار نور محیط را در نظر گرفته و طبق آن نور نمایشگر گوشی هوشمند شما را زیاد یا کم می‌کند. شما قادر خواهید بود تا این قابلیت را از روش زیر در گوشی هوشمند خود فعال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *